Reviews from Cafetaria 't Frietje Ede

Recent reviews

5.0
joost
26 October 2026

eerder dit afgelopen weekend at ik ergens anders patat met en het was erg lekker. gisteravond hebben we 't frietje gehad, dit is nóg vele malen beter, beste patat ooit! en zeer vlot&vriendelijk bezorgd! 't frietje #1!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Pierre
25 October 2026

Op tijd, Op temperatuur, Op smaak. Gewoon goed!👌🏼

Gwen
24 October 2026

Frietjes waren erg hard en de kip zaten zwarte aangebrande stukjes op

Reaction from Cafetaria 't Frietje

Beste Gwen, jammer dat de bestelling niet naar wens is geweest. We hebben je inmiddels een email gestuurd. Bedankt voor de feedback!

Monique
24 October 2026

Bestelling was veel sneller geleverd dan verwacht, ondanks het hele slechte weer

Artash Vervaart
23 October 2026
Henk
23 October 2026

Zeer slecht weer. Toch netjes op tijd bezorg .respect voor de bezorger hij was erg vriendelijk . Goede kwaliteit

Bert van Dam
23 October 2026
B Beernink
23 October 2026
Ger-Jan van Ee
18 October 2026

Heerlijk gegeten! Alles was vers, goed bereid en uitstekend van smaak. De bestelling werd keurig en snel bezorgd en het eten was nog lekker warm. Je merkt dat hier aandacht wordt besteed aan kwaliteit en service. Absoluut een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar. Complimenten aan het hele team!

Peter Cloo
18 October 2026

Was weer lekker!

Inge
17 October 2026

Heerlijke friet en snacks!

Jeroen
17 October 2026

Niet zoals we van jullie gewend zijn. Friet was koud en we misten een hamburger. Deze wel alsnog nageleverd.

Gerdo
15 October 2026

Ik vroeg niet eerder dan aangegeven en het was er iets later, maar niet veel later. Helemaal goed! Eten was zoals altijd weer goed.

Kees
12 October 2026

Tot nu toe altijd pisitieve ervaring, nu echter: Positief; sneller bezorgd als aangegeven in de bevetigings mail. Negatief; bezorging was al behoorlijk afgekoeld, minder kipkluifjes als besteld (en dus betaald).

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Breun
11 October 2026
Eduard
10 October 2026

Duidelijke site, goed eten en snel geleverd.

Janny
10 October 2026

Complimenten voor het heerlijke eten en nette bezorging.

marianne patty
5 October 2026
Jan
3 October 2026

Tevreden klant

Anita
1 October 2026

Perfect gebakken friet!!

Hans
26 September 2026

Prima geregeld

Jordy
26 September 2026
Dominic
23 September 2026
Gert Schippers
22 September 2026

Bezorging of ter plekke eten, altijd TOP

Esmeralda Van Maanen
19 September 2026

Heel lang wachten op een beetje friet ( meer dan een uur) Eten was wel goed

Folmer
19 September 2026

De kwaliteit van de friet en snacks was (zoals zo vaak) erg goed. Maar de bezorging liet bijna 1 uur en 3 kwartier op zich wachten. Dat was wel echt te veel te lang.

Morren
14 September 2026
Arie
14 September 2026

Het duurde best wel langer dan anders voordat onze frietjes bezorgd werden maar ze waren zo lekker dat ze het wachten waard waren.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Mari
13 September 2026

Gewoon erg goed.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Melissa
9 September 2026

Bestelling is netjes op tijd bezorgd en de bezorger was super aardig! :) Heerlijk genoten van het eten.

Feline
7 September 2026

Lekker eten, was goed warm en binnen een half uur bezorgd!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Denise
6 September 2026

Het eten was prima. Alleen na 1uur en 3 kwarier werd de bestelling pas geleverd. Aan de telefoon waren ze erg onvriendelijke en werd er niks aan compensatie gedaan. Slechte service

chris van de craats
5 September 2026
Marian
5 September 2026

Altijd erg lekker, gied verpakt en snel bezorgd!

Jaco
4 September 2026

1 uur en 45 minuten wachten op je bestelling is absurd. Helemaal met een stel hongerige kinderen.

Eus
3 September 2026
FH
3 September 2026

Heerlijke friet en snacks en snel bezorgd!

Martijn Roelofs
30 August 2026

Altijd vriendelijk en lekker friet

Korpel
30 August 2026
Inge
28 August 2026

Precies op afgesproken tijd. Lekkere friet en snacks (krokant en warm). Vriendelijke bezorger.

Breun
27 August 2026

Zoals altijd: tijdige bezorging, nette beleefde bezorger, eten warm (mede door manier van inpakken) en van goede kwaliteit!

Henk van Bruxvooet
27 August 2026

Ondanks dat iemand een lekke band had kwam de bestelling toch warm hier aan. Dank zij jullie vriendelijke medewerkster

Anoniem
23 August 2026

De bezorging was er sneller dan gedacht. Lekker gegeten.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Cafetaria 't Frietje

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze review te plaatsen, wij lezen ze met plezier terug. Tot een volgende keer!

Pieter de Feijter
23 August 2026

Alles prima in orde alleen bijzonder dat je 10 minuten na bezorging een mail ontvangt dat de bestelling onderweg is.....!

Reaction from Cafetaria 't Frietje

Dank voor uw waardering en het delen van uw ervaring. Vreemd dat de melding later kwam, wellicht was deze even blijven hangen. Tot een volgende keer!

Anja G
23 August 2026

Helaas erg lange bezorgtijd (45 minuten te laat, even een update hiervan was fijn geweest) en de pindasaus zat door de hele tas heen. Friet en snacks zoals altijd heerlijk.

Reaction from Cafetaria 't Frietje

Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het ook vervelend dat uw bestelling later is bezorgd dan u had verwacht. Helaas waren wij gisteren niet in staat om onze bezorgingen op de gebruikelijke manier uit te voeren, doordat het centrum was afgesloten in verband met de optocht van de Heideweek. Wij begrijpen dat een update hierover fijn was geweest. In de zaak werden wij ook overspoeld met drukte en daardoor waren wij helaas niet in staat om contact met u op te nemen. Onze excuses voor het ongemak, wij zullen dit de volgende keer proberen beter af te handelen. Daarnaast vinden wij het vervelend om te horen dat de pindasaus door de tas heen is gegaan, dat hoort uiteraard niet zo. Hiervoor willen wij graag een passende oplossing bieden. Ik zal hierover persoonlijk contact opnemen via het telefoonnummer waarmee de bestelling is geplaatst. Fijn om te lezen dat de friet en snacks wel goed hebben gesmaakt. We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Bao Cafetaria ’t Frietje

Engelen
17 August 2026

Alles is lekker snel, warm en vriedelijk afgeleverd. De snacks en patat waren heerlijk en van goede kwaliteit. Dank je wel Frietje, ga zo door.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Cafetaria 't Frietje

Hartelijk dank voor de positieve woorden. We waarderen het enorm en hopen u snel weer te mogen verwelkomen!

Familie Borremans
14 August 2026

Voortreffelijk gegeten en heel goed klaargemaakt.

Reaction from Cafetaria 't Frietje

Dank voor uw waardering en het delen van uw ervaring. Tot de volgende keer!

Serge patat
13 August 2026

Wij hadden friet en milkshake besteld. De friet was lekker en goed warm. De milkshake was (ondanks de hoge buitentemperatuur) lekker koud. De bezorger was erg correct en vriendelijk.

Reaction from Cafetaria 't Frietje

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. We zijn blij dat alles naar wens was. Graag tot de volgende keer!

Esther
12 August 2026

heerlijke friet en de rest ook. bovendien wa een leuke bediening!

Reaction from Cafetaria 't Frietje

Wat een mooie beoordeling, bedankt! We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen.

Jaco
10 August 2026

Perfecte kwaliteit en perfect optijd geleverd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Cafetaria 't Frietje

Dank voor uw waardering en het delen van uw ervaring. Tot de volgende keer!

Mona Reijneke
9 August 2026

Snelle bezorging. Het was er eerder dan online gezegd werd. En het frietje stoofvlees was weer geweldig!

Reaction from Cafetaria 't Frietje

Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Graag tot de volgende keer!

Patrick
8 August 2026

Eten was koud.

W van Doorn
8 August 2026

Was allemaal prima. Alleen de goulash kroket met pindasaus. Daar was de pindasaus overal te bekennen alleen niet bij de goulash kroket. Het zat overal in de bezorg tas. Dat was een beetje jammer. Hoop volgende keer beter.

Lilly
7 August 2026
9
6 August 2026

Martijn Westerink
6 August 2026
joost
3 August 2026

na een vakantie, vol met vakantie eten, waar erg vaak patat/friet bij zat kwamen we weer terug in Ede en toen bleek de patat/friet van het frietje tóch weer de beste van de hele vakantie. 't frietje # 1!!!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Cornel
2 August 2026

De hoeveelheid saus bij een grote friet is erg weinig en erg veel harde kleine stukjes friet ipv goede frieten , verder wel oké.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

L
1 August 2026

altijd zeer tevreden, maar nu voor het eerst nog 12 min extra moeten wachten dan afgesproken tijd. Daarnaast ook voor het eerst dat de friet aanzienlijk kleiner van portie is dan gebruikelijk.

G.
31 July 2026

Zoals altijd snel & op tijd !!

Tim
30 July 2026
Anoniem
30 July 2026

Kwaliteit van het eten altijd goed. Maar de bezorging duurt altijd erg lang.

Roos
29 July 2026

Vriendelijk personeel. Heerlijke frietjes en snacks! We hebben genoten. Zeker een aanrader!

Marianne Borremans
29 July 2026

Berenhap en bamischijf waren te lang doorgebakken. Gevolg hard en donker. Stoofvlees zat over friet terwijl apart gevraagd is. Erg jammer allemaal.

Korpel
28 July 2026
H van Ee
26 July 2026

Het was lekker en op tijd bezorgd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Klom
26 July 2026

Jammer dat nu voor de 2de keer de sate met saus lauw koud was en ja ff in de magnetron en het is warm. Maar volgens mij hoort dat niet , ik bestel vaak genoeg omdat de kwaliteit gewoon goed is.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Cafetaria 't Frietje

Bedankt voor uw bericht. Jammer om te horen dat de producten voor de tweede keer lauw was. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We gaan hier extra op toezien zodat dit niet meer voorkomt. Mocht er toch iets niet naar wens zijn, bel ons dan gerust direct. Dan lossen we het graag meteen voor u op. Bedankt voor uw complimenten en hopelijk tot snel!

Patrick verwaal
23 July 2026

Top cafetaria snel geleverd goed te eten , alleen de kroket was plat gedrukt .

Blijdestein
22 July 2026

Toppers zijn jullie

Jeannette
20 July 2026

De bezorgde producten zagen er niet goed uit. Of dit door de bezorger veroorzaakt is of bij het inpakken weten wij niet, maar het is duidelijk dat er zeer slordig gewerkt is. In een zak zat de patat onder de pindasaus. Het bakje lag op zijn kop in de zak, was open gegaan en half leeggelopen. In het bakje met 4 kroketten was een kroket volledig geplet en opengebarsten.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Cafetaria 't Frietje

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat uw bestelling niet in goede staat is aangekomen. Uiteraard is dit niet de kwaliteit die u van ons mag verwachten. Als tegemoetkoming sturen wij u graag een voucher toe, deze ontvangt u via whatsapp op het telefoonnummer dat bij de bestelling is dooregeven. Daarnaast willen wij u vragen om de volgende keer direct contact met ons op te nemen wanneer er iets mis is met uw bestelling. Dan kunnen we meteen een passende oplossing bieden en onderzoeken waar het is misgegaan, zodat we herhaling kunnen voorkomen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hopen u desondanks snel weer van dienst te mogen zijn.

Willy
15 July 2026

Wederom heerlijke frietjes en op tijd bezorgd. Complimenten.

Marijke
11 July 2026
Elco Burgler
7 July 2026

3 juli stempelkaart vol dus actie-code gekregen, 3 dagen later een herinnering van vergeet je actiecode niet, voelt erg onprettig en drammerig

Reaction from Cafetaria 't Frietje

Goedemiddag Elco, bedankt voor je feedback. Ik kan mij voorstellen dat deze mail vroeg komt, zeker als je vaker besteld en deze herrinering frequenter krijgt. Het is een geautomatiseerde mail, maar ik ga uitzoeken of ik dit kan aanpassen.

Klom
4 July 2026

Sate was koud, beetje jammer.

Pierre
4 July 2026

Zelfs als het druk is, nette bezorging en heerlijk eten. Ja het duurt wat langer maar dat doet geen afbreuk aan de hoge kwaliteit.

M.
1 July 2026

De friet is zoals altijd de beste in de verre omtrek. De hamburger daarentegen was niet te eten, nog nooit zo'n vieze hamburger gehad ever.Heb t meeste weggegooid. Er zaten hele harde kleine stukjes en witte stukken kraakbeen of iets dergelijks in, echt vies, het leek wel afvalvlees, smaakte ook niet en ook niet geschikt om te eten voor kleine kinderen. Tegenvaller.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Cafetaria 't Frietje

Beste, Allereerst hartelijk dank voor uw recensie en de lovende woorden over onze friet. Tegelijkertijd vinden wij het ontzettend jammer om te lezen dat de hamburger niet aan uw verwachtingen voldeed. Onlangs zijn wij overgestapt op een nieuwe rundvleesburger van 100% kwaliteitsrundvlees, omdat wij onze producten juist verder willen verbeteren. Blijkbaar is de kwaliteit helaas niet consistent. Naar aanleiding van uw feedback hebben wij direct contact opgenomen met onze leverancier. Zij gaan onderzoeken wat er is misgegaan, zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om dit met ons te delen. Dankzij dit soort feedback kunnen wij onze kwaliteit blijven verbeteren. Mocht u in de toekomst een klacht of opmerking hebben, neem dan gerust direct contact met ons op. Dan kunnen wij meteen een passende oplossing bieden. Ik heb u inmiddels ook een privébericht gestuurd met een compensatie voor deze teleurstelling. Ik hoop dat u daar tevreden mee bent en dat wij u binnenkort opnieuw mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Bao

Majo
30 June 2026
Daniëlle
28 June 2026
Vries
28 June 2026

Bijna 2 uur na bestelling en uur na zsm tijd pas geleverd. Het is al gek dat de in het keuzemenu opgenomen levertijden voor de door jullie gekozen zsm tijd lagen. Bij zsm ga ik uit van legging uiterlijk op de eerste keuze tijd, hier daarna, en zeker niet een uur na de zsm tijd. Dat is niet oké.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Cafetaria 't Frietje

Beste, Bedankt voor uw review. We begrijpen heel goed dat deze ervaring frustrerend is en bieden daarvoor onze excuses aan. Op zeer drukke momenten kan het voorkomen dat de eerstvolgende beschikbare bezorgtijd in het keuzemenu door de snel oplopende drukte al niet meer haalbaar is. Daardoor kan de uiteindelijke bezorgtijd helaas later uitvallen dan de aanvankelijk getoonde tijd. We begrijpen dat dit verwarrend is, zeker wanneer u kiest voor 'zo snel mogelijk' en verwacht dat uw bestelling rond de eerst beschikbare tijd wordt bezorgd. Doordat dat wij die avond zo druk bezig zijn geweest om alle bestellingen zo snel mogelijk te bezorgen, is het ons helaas niet gelukt om u tijdig te informeren over de langere wachttijd. We proberen dit proces te verbeteren, zodat bezorgtijden beter aansluiten op de daadwerkelijke drukte en we klanten sneller kunnen informeren wanneer er vertraging ontstaat. Zo hopen we u in de toekomst een betere ervaring te bieden. Nogmaals bedankt voor uw feedback. Die helpt ons om onze service verder te verbeteren. Met vriendelijke groet, Bao

Willem van der weerd
28 June 2026

Patat was goed maar de hamburger viel tegen kwa prijs en wat je kreeg

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Gerdo
27 June 2026
M Van Doorn
26 June 2026
Korpel
21 June 2026

Rietjes bij de Milk shake is wel handig

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Debevère
21 June 2026

Moest wel lang wachten

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Pierre
19 June 2026

Altijd goed en ook op drukke dagen heet bezorgd en krokante friet. Aanrader als altijd.

Diana Berends
14 June 2026

Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ruime porties. Eenvoudig, via de website te bestellen. Aanrader!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Wilna Sierksma
14 June 2026

Er ging iets mis met de bezorging, maar dat werd snel opgelost zonder iets er voor in rekening te brengen. Een dikke 10!

Peter Cloo
13 June 2026

Zeer tevreden op tijd geleverd. En kwaliteit uitst

Korpel
9 June 2026

IN de middag besteld en precies op de afgesproken tijd bezorgd HULDE

Eus
7 June 2026
Reza
6 June 2026
Ingrid
5 June 2026

Beste friet van Ede!

Wilhelmien Van Mierlo
3 June 2026

Snelle bezorging Uitstekende kwaliteit

Tessa
30 May 2026
Hans
29 May 2026

Ondanks het slechte weer toch bezorgd droog,warm en lekker! Bezorger een held!

Jolanda
29 May 2026

De lekkerste frietjes van Ede. de loaded fries honey chicken was super lekker😋

Pierre
29 May 2026

Zelfs door en tijdens een heftige stortbui wordt er gewoon bezorgd! Super bezorger!

Chantal Vd Ham
28 May 2026

Heel eerlijk… Kan geen verbeter punten benoemen. Milkshake was heerlijk!! (Jammer dat het dan net te druk wordt ineens, dus niet zo kunnen genieten als wat ik had verwacht 😅 maar van de week nog maar een nieuwe poging wagen 🥳

Henk
22 May 2026

Weer precies op tijd bezorgd zeer vriendelijk jongen Eten gewoon goed.

Marieke
20 May 2026

Het is altijd super goed verzorgd!